Pages

April 9, 2009

Mana Serangga Pilihan

Haha...aku lah tu seorng serangga pilihan si Qish ni
ni award ak dpt dr permaisuri serangga, Qishie...hoh...jgn marah lol...
katanya ak terpilih antara serangga pilihannya...
untuk menerima Award yang mesra alam sekitar ni....
w/pon xseberapa tp OK lah..
coz this is my first time been awarded anyway,,,
Thank you Qish,
sure penatnya nk tangkap si pepatung ni..
xpon mungkin si Qish ni kidnapped kt muzeum mungkin lah gk kan...


9 comments:

Paan Lee said...

salam ziarah petang plak... aku nak bagi kau award tapi nanti2 la ek... coz tgh cari gamba sesuai.. :D

qishie said...

hahaha..

kesian ko.
first award ko huduh sungguh..

kakakakakakaka

mekasih menjadi rakyat yang patuh!
haha

nurain said...

AHAHHA..

ni award paling cute la!

[-suziey-] said...

ler 1st time eh..siannya..nnti sy kasi award byk2 eh..heheh:p

♥♥me ~ cik sara said...

award serangga pilihan??
wahh..are u a blogger or a bugger armin?
hehe..kreatif sgt nma tu wpun bunyinye menakowtkannzzz

Syahirah Jamel said...

ngee...award ni cute sungguh!! huu..well, waiting for ur next entry...

Armin said...

haha...ada gak rupanya yg kata award ni cute....nurain & syahirah..apa yg cutenya tu....xdanya..gmbr serangga cm kena pijak ngn tyr lori pun cute..huhu....

ha cik sara..betul2..tgk pon dh menakutkan...

suziey, nnti ada apa2 darjah kebesaran nnti..jgn lupa jemput, leh kumpul award nnti :)

Armin said...

ye ye qish...

first award ak mmng huduh..tuan yg kasi pon ckp huduh..apatah lg yg menerimanya...haha..

sama2 tuanku:)

chafizomie said...

sungguh.

serangga ni memang kiut.=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails