Pages

March 21, 2009

Si budak 3 ekor...

(gambar chipmunks ni xder kena mengena pon)
erMM....nk balik umah cuti ni rasa malas pulak....ye ler hari rabu ada viva utk my final year projek..... mesti la nk kena prepare.....so that i ll get good mark ma...thats most imprtant lah.... apa la si budak 3 ekor tu buat kat umah time2 cuti sekolah ni... aii..yg sorng tu bkl sit for PMR.... tapi ak tgk gaya mcm budak baru habis spm jer.... apa x-nya...ayik2 nk enjoy jer... blajar nyer entah kemana...mengadap h/phone jer 24 jam..... xnk tiruk perangai abng dia lngsung.. ntah apa la yg penting sgt nk ada awek ni... kalau setakat pmr pun ntah lulus ker ntak lagi...dh nk merewang-rewang... buang masa jer.... duit pon habis.... ni yg ak plg xsuka.....makan minum sendiri pon xlepas..dh nk bakar duit....dgn ak memng ler dia xberani nk mintak...jgn hrp la..kan xpsl-psl kena terajang kan..... tapi mana dpt supply ntah..mungkin duit belanja sekolah bulanan yg mak ayah ak kasi byk sgt kot....ha yg ni yg ak nk protes ni... aiii..seronok lah diorng..... emM...tu yg dak sek menengah....

yg 2 ekor lagi ni... masih budak lagi..sorng darjah 5..sorng lagi baru darjah 3....yg kakaknya tu perangai plk mengalahkan si adik .... manjanya lebih2....yg bongsu tu elok jer, yg kakak tu tau merengek jer....pemalas pon ada..dh tau dialah satu2 nya anak pempuan...tolong la mak buat kerj umah..ni x...kalau xpanas telinga dulu xsah...tapi belajar...ok....ha..yg ni dia tiru perangai abng dia (aku la tu)... rajin... pandai..semua la...exam xpernah tergelincir dr dpt no 1...huhu...tapi yg kesiannya..disebabkan dia lah satu2nya dak pempuan dan suka bermanja lebih2...ha..selalulah jadi mangsa buli adik lelaki bongsu ak yg darjah 3 ni...yer la...mlm2 terpaksa kena ajar si budak tu buat kerja sekolah...bukan setakat tolong ajar jer..ha..tolong buatkan sekali....haha...memng mls thp cipan la adik bongsu ak ni..... aii..mungkin dia ikut perangai adik ak yg form 3 tu la kot...

hoho....dah habis cerita bab2 adik ak ni...yer la...kadng2 rindu gk kt diorng ni..walaupon kdng2 tu rasa cm bengang sgt ngn perangai diorng ni...... mungkin diorng tgh dok mengigau kot pagi2 ni..yer la ak dok tgh mengata diorng ni...... haha....jgn marah lor......abng lebih tua dr korng..so kenalah respect dowh......gud night my family...love u all...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails